luni, 23 aprilie 2012

Bravo FRONTULUI NATIONAL din FRANTA






Aseara cand am vazut situatia de la alegerile din Franta si preferata mea MARIANE LE PEN  este pe locul 3 m-a cuprins  vorba poetului"o tristete iremediabila".
Insa vazind efervescenta  publicului la venirea ei spre scena m-am gandit ce va spune?
Spre surprinderea mea a urcat pe scena increzatoare, vesela, optimita, tonifianta mai ales pentru mine. A multumit alegatorilor prin cuvinte simple, pe scurt si  a incheiat intonand cu publicul Marseilleza, imnul Frantei. Asta da atitutine politica. Caci partea plina a paharului este ca obtinut cel mai bun scor al DREPTEI, de pana acum si dovedeste ca  DREAPTA  cuprinde teren in toata EUROPA. Ne-am SATURAT CU TOTII SI NOI ROMANII, DE  TOATE GUNOAIELE CARE STRICA ATMOSFERA INTRE  CETATENI SI SE RASPANDESC PRECUM CANCERUL.
Tot ce este mai mizerabil fizic si moral, este luat drept etalon si oamenii cu bun simt sunt alungati.
Numai lichelele, mincinosii, hotii, criminalii, pedofilii, zoofilii, tiganii,  infractorii de orice fel au drepturi. Sper ca in curand,  cand DREAPTA se va  afirma  mai puternic sa  inceapa deratizarea si in Romania.
Mai ales cand nu va mai fi aceasta MAFIE la putere.  Trebui ca acestei societatii infractionale de la nivelul cel mai de jos pana la varf,  sa-i fie data o riposta ferma dupa care sa nu se mai scoale 1.000 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu