marți, 25 septembrie 2012

Completare Partos Carol

Nu stiu cum s-a intamplat, fara voia nimanui dar am fost  in cateva locuri  de munca (birouri) impreuna cu d-l Partos Carol.
La Securitatea Muncii era multa munca de teren, si chiar daca as fi vrut cu adevarat sa invat sahul tot nu as fi putut, era un risc foarte mare, sa  fie sahul pe birou. Acolo veneau mereu  activisti de partid si Paul Manescu  secretar de UTC,(el m-a facut membra UTC cu forta, v-am mai povestit) si din  precautie Charles nu vorbea niciodata de sah, de concursuri. Sahul era ceva  nepamantean, era tabu si care nu privea pe nimeni. Nu am inteles niciodata ura asta fara de el ca, era campion la sah si scoaterea lui pe linia moarta in privinta acestui sport al mintii. Imi vine sa rad cand ma gandesc ca  superiorii care  supravegheau activitatea lui  si intrau inopinant in cladire si in  birou nu ar fi fost la fel de suparati daca ne vedeau in vre-o pozitie sexuala, decat sa ne fi vazut cu sahul pe masa.
Sahul era viata lui, era ceva care curgea normal si totusi se abtinea  de a vorbi despre  ce isi dorea cel mai mult. De aceea se confesa despre familia lui, tatal si fratele lui si mai ales despre nevasta,  care era o mare dezamagire in viata lui.
Eu ce imi spunea in  general, imi intra pe o ureche si imi iesea pe alta. Dar povestirile lui erau o descarcare mai mult nervoasa si viata pentru el era searbada in Romania.
 Am scris mai multe articole despre  viata la birouri impreuna,  cu totul aleatorie fara a cere noi asa ceva. Deci va rog sa ma scuzati daca  in  urmatorul articol tot in reluare mai ma repet.  Nu este din  vina mea sunt luate din urma si  nu am scris prea ingrijit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu