marți, 25 septembrie 2012

Etalonul Partos Carol !


Foto: Partos Carol(1938-2oo6?)
Sint magulita ca am trezit interesul si aprecierea, ca am adus aminte si am abordat in mod natural viata marelui nostru campion national la sah Partos Carol( anii 196o si).
Am crezut ca doar fata de mine mi-am punctat o perioada cind am lucrat alaturi de un om etalon si pentru atunci, dar mai ales pentru acum.
Acum avem nevoie de etaloane mai mult ca oricind. Acum reiau citeva dintre articolele care au stirnit interesul mai ales, marilor sahisti si iubitori de sah.

Constantin spunea...

M-au impresionat amintirile dvs., din două motive: 1. felul cald, în care vă exprimaţi şi 2. subiectul în sine, maestrul internaţional Carol Partoş. Nu l-am cunoscut niciodată. Auzisem că este un şahist foarte bun. Mi-aş dori să îmi puteţi relata mai multe despre domnul Partoş. Vă rog să îmi scrieţi pe adresa mea electronica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu