duminică, 14 aprilie 2013

Critici neantemeiate


Criticile sunt neantemeiate la adresa mea ca,  sustin distorsionarea faptelor adevarate ale istoriei.
Am avut o carte groasa  cam de 500 pagini, mai putin  ca Krupp de 6-700 pagini(excelenta carte) in care se spuneau tot felul de situatii  din istoria omenirii, batalii, conflicte politice,etc. Acolo se spunea ca s-au luat in considerare  2 sau mai multi martori oculari care au scris pentru posteritate  aceasi situatie  dar, diametral opusa. Si in functie de interesul momentului  se  stabilea care dintre  expuneri sa ramana posteritatii. Daca peste 50, 100, sau mai multi ani, nu era pe placul celor de la putere, se schimba  in  functie de interesul momentului acela si al conducatorului statului  domnitor, conte, rege. Nu ati auzit mereu ca daca s-ar  fi stiut adevarul care era mersul lumi, ce faceam noi acum? Chiar azi ma vazut la tv. ca adevarul despre luptele conduse de Ioana D"Arc sunt cu 2 fete.
Aceasta carte despre adevaruri istorice, am citit-o acum 35-40 de ani si cu mutatul meu, s-a ratacit cine stie pe unde si la cine. Eu nu am mai citit nimic de la revolutie  si  nu tin  minte nici ce am mancat azi dimineata dar,  ce am citit acum multi zeci de ani.
Insa am retinut ce se spunea in  carte ca, nici una din ce au scris izvoarele istorice nu este adevarata 100 %.
Pe parcursul secolelor lucrurile s-au schimbat si au fost mereu scoase in  fata  numai ce  a comnvenit  situatiilor politice de moment.
In privinta ungurilor printr-o fraza mai plastica este clar. Ei venit aici ca musafiri pentru 3 zile si au ramas o mie de ani si nici acum nu au de gand sa plece.
Referitor la romanilor nu pot spun e decat o fraza asa cum se spune despre cei care   sunt molai si dezinteresati, de tot ce li se intampla impotriva lor:
"S-au nascut batrani si acum se odihnesc ".
Asa vad eu poporul roman acum  moliu si dezinteresat de soarta lor si a  urmasilor lor.
"Ne-am nascut batraini si acum ne odihnim".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu