marți, 20 mai 2014

NU ESTE PAMFLET


Dragii mei, vreau sa va spun  ca orasul Ploiesti este un oras complet descoperit in fata infractionalitatii, fara a fi aparat de institutiile statului, platiti de noi locuitorii orasului.
Orice fapta oricat de grava, este  aruncarta la cos si lucrurile merg bine merci inainte.
Legatura ombilicala a Primariei Ploiesti cu firma de asigurari Omniasig, constrituie un exemplu. Blocarea despagubirilor oricat de mici, pune in miscare caracatita coruptiei. Primaria ia foc cand citesc ca acest lucru este adevarat si neaga cu toata energia.
Daca vrei sa faci reclamatie te baricadeaza  Garzile Pretoriene.

Garda Pretoriană era poliţia secretă a Imperiului Roman


Proclamarea lui Claudius împărat
Octavian Augustus la scurt timp după venirea sa la putere, în 27 î.Hr., după exerienţa nefastă cu uciderea tatălui său Cezar, s-a gândit nu doar să îi răsplătească pe cei care i-au fost aproape, ci a creat una din cele mai puternice divizii în cadrul armatei romane, Garda Pretoriană.

 Daca ajungi la mai marii orasului, iti spun ca, totul este inutil si nu au nici o putere.
De primar, nici vorba, el este de neatins.
Eu va rog sa veniti sau sa trimiteti gmail cum ca, vreti clarificarile unui caz, in care este implicat un leu si veti vedea ca va veti distra copios un an vazand cum, instrituriile statului se invartesc in jurul cozii, fara sa rezolve nimic in mod voit.
Statul este depasit, nu are nici o putere. In aceast fel  toti isi fac de cap de ex. adm.bl.13 Ispas Vasile  rerereales de 9 ani de cateva tate tute, fura intr-una si nu se mai poate opri.  Fura tot,  mai ales din banii locatarilor si chiar daca nu-i spui explicit in fata ci, numai dai de inteles ca stii,  te denigreaza pentru a nu te lua nici politistul de proximitate in seama.
Dar nu numai asta este concludent ca statul a scapat fraiele, chiar si pentru maruntisuri. Acum o luna am chemat  un reparator la tv. uitandu-ma pe  un ziar de publicitate si ultimul pe lista  era disponibil, ceilalti motivand ca este  sambata. Zis si facut ! A venit de mai multe ori  dar, nu a rezolvat problema, nici cu  piese  inlocuite. Insa zilele trecute cand am dat telefon, mi-a dat de inteles ca vine cu o conditie. Eu am intrebat care ? CE CREDETI ?.....Dar luand totul in gluma am spus ca sunt bolnava  dar,  replica a fost ca....
Dar a trebuit sa vina ca dadusem un mil.de lei si  televizorul era bucati intr-o fata de perna, ca sa ramana piesele la un loc. M-am interesat ca masura de prevedere  la magazine de cumparat altul si la alte ateliere, pentru reparat???? Ce era sa fac ? Sa nu mai am televizor???
Am fost obligata sa  il chem totusi, dar am stat tot timpul  la usa cu mana pe clanta. Pentru ca am grati la geam fiind  la parter si  usa cu gratiile  am deschis-o ca sa am drum liber de fuga in caz de pericol:))). Fuga zic, cu toate ca abia merg dar, frica iti da aripi !!!:))))
Nu s-a intamplat nimic, cred ca a fost o incercare numai la telefon dar, fiti vigilenti caci dvs. barbatii puteti deveni fetite pe banii dvs. si femeile se pot cadorisi cu vre-un sifilis care este in floare.
Daca sa intampla  ceva si as fi reclamat la politie, nu s-ar fi intamplat nimic ca, sunt ocupati cu  tigancusele care  s-ar putea sa nu mai fie fete mari.:)))
Si la o adica politistii ar fi zis :"da-o dracului de baba in loc sa fie multumita ca a avut asa un noroc si i s-a facut un bine, acum mai si reclama "????:)))
Niciodata toti barbatii mesteri care au venit la CALC. SI LA TV. NU AU AVUT ASTFEL DE INCERCARI SI MAI TINERI CHIAR, DAR FITI VIGILENTI CA ACESTE EPISOADE VA POT STRICA CASNICIA.
Baietii mei nu sunt in oras si nurorile nu-i lasa sa faca nimic. Au spus ca le scot plombele, daca nu le asculta !  Nu mai vad mancare calda si nici....pisica.
MUCLES !!! Statul a scapat societatea de sub control si institutiile de forta ale statului sunt depasite !!!

PS.Mai sunt si alte episoade de infractionalitate financiara patite de mine cu sume mari, dar deocamdata sunt in cercetare de catre Garda Financiara :)))
Sunt sigura ca nu se schimba nimic, nici cat o bataie din aripa unei musculite betive. Dar  indiferenta  NU ESTE O SOLUTIE SIGURA , infractorii domenstici, fac mai rau, dar demersul sa fie pentru sufletul tau ca, ti-ai facut datoria si nu stai ca o valiza in gara.  Nu esti o mana moarta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu