duminică, 29 ianuarie 2017

Ordinul lui Donald Trump

Ordinul lui Donald Trump împotriva musulmanilor a fost blocat parţial de un judecător federal

29 ianuarie 2017 08:23
Ordinul lui Donald Trump împotriva musulmanilor a fost blocat parţial de un judecător federal

Ordinul lui Donald Trump împotriva musulmanilor a fost blcat parţial de un judecător federal, după ce mai mulţi avocaţi ai persoanelor afectate şi asociaţii ale drepturilor omului au atacat legea în instanţă. Între 100 și 200 de persoane, afectate de această măsură, ar fi fost reținute sau s-ar fi aflat în tranzit, în momentul intrării în vigoare.
Ordinul executiv semnat de Donald Trump care interzice accesul pe teritoriul SUA cetăţenilor a şapte ţări musulmane a fost blocat parţial, duminică dimineaţă, de un judecător federal. Decizia este însă temporară şi va fi în vigoare până la soluţionarea unor cazuri. Judecătorul a blocat ordinul executiv al noului președinte american, după ce mai mulţi avocaţi ai persoanelor afectate de decizia controversată a preşedintelui american au atacat legea în instanţă.

Cand am facut campanie electorala (neremunerata), cam anemica din partea mea, fara convingere, dar facuta numai pentru ca am zis da,  stafului lui electoral, nu credeam ca va reusi sa invinga si sa ramana castigator la  Presedentia SUA,
Dar acum am devenit fan, nu pentru ca, cu toate ca nu sunt de acord intru totul cu actiunile lui, dar  imi place ca atunci cand a promis ca manananca un rahat daca va fi ales, primele masuri sunt pentru al manca pe tot.:)))
Eu mi-am facut datoria de a atrage atentia din primul moment cand a anuntat ca, in zona noastra nu va cheltui banii contribuabililor americani, pentru a intretine armata americana, fara contributia financiara a tarilor din zona. Dar aici alesii se ocupa cu praduitul tarii, ce sa mai ajunga si la NATO :))) Cand aici tunul va anunta foc, alesii cu bugetele noastre vor fi departe, in paradisuri fiscale si ne vor  arata degetul mijlociu. Au mai patit-o si altii care s-au  imbatat cu credinta ca, vor fi prinsi la timp! Sac!!!
Aceasta alegere va face o cotitura in politica mondiala si inseamna ca s-a terminat cu pudibonderia in politica planetara. Vorbele goale fara nici o finalizare, numai temporizare nu mai sunt de actualitate.
Daca ar lua exemplu ai nostrii alesi confortabil care, pana acum s-au dovedi ca sunt doar niste lupi castrati, ar fi o raza de lumina. Dar  poate isi vor lua in serios datoriile fata de alegatori,  urgentand  realizarea promisiunilor. Eu nu am votat niciodata PSD, dar sunt pusa in fata faptului implinit.
Nu m-am dezis niciodata  din campania pe care am acceptat sa o fac lui Donald Tramp, inainte cu un an de alegeri, nu m-am dezis nici de  UKIP, pe care ii sustin in continuare si nu ma dezic nici de FNF, caruia ii fac campanie electorala acum (toate neremunerate). Sunt sigura ca numai Nationalismul mai poate stopa aceasta democratie cu capul spart, instaurata labartat si la noi in Romania.
Nu stiu cand se va trezi si in sufletele nationalistilor romani revolta si nu vor mai accepta toate manevrele in momentul cand se pune punctul pe "I"pentru ca, tocmai in timpul discutiilor celor mai importante, sa fie deturnati prin discutii si actiuni fortuite.
Imi place Donald Tramp care pentru mine este o surpriza, caci, nu stiam sa este asa de viguros si vijelios. Am crezut ca este doar o campanie electorala ordinara, de mana a 7-a. Bravo!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu